Wiedzę o potrzebach odbiorców naszych produktów czerpiemy z wielu źródeł: ankiet, badań satysfakcji, a przede wszystkim z bezpośrednich rozmów. Państwa opinie wykorzystujemy na etapie tworzenia i udoskonalania produktów oraz procesów obsługi.
Dzięki Państwa bezcennym wskazówkom możemy zaoferować coraz bardziej aktualne i praktyczne informacje w oczekiwanej przez Państwa formie.
Szczególnie cennych informacji i wskazówek do dalszego doskonalenia naszych produktów dostarczyło nam Badanie SRP©, przeprowadzone wśród Klientów naszych portali.
Zadowoleni Klienci są największa wartością każdej firmy,
bezpośrednio wpływają na jej rozwój!
Przyznam szczerze, że pomimo zamówionej prenumeraty ciężko było mi początkowo sięgnąć po tą lekturę… Zawsze było tłumaczenie: „później, teraz nie mam czasu na czytanie artykułów”. Jednak, gdy spróbowałam okazało się, że artykuły są krótkie, merytoryczne i bardzo skondensowane. Bez wyrzutów sumienia mogę powiedzieć, że odnajduję tu kluczowe informacje w dobrze dobranych zagadnieniach poruszanych w publikacji. Szczerze polecam."
Katarzyna Jackiewicz
Bardzo dziękuję za bardzo szybką odpowiedź, wczoraj zadałam pytanie i już dzisiaj otrzymałam odpowiedź. Jestem pod wrażeniem, ponieważ kilkakrotnie występowaliśmy o opinię do różnych redakcji, nikt tak szybko nie odpowiedział. Opinia przedstawiona przez Redakcję w sposób wyczerpujący odnosi się do przedstawionych problemów i bardzo pomogła nam w przyjęciu metod ich rozwiązań.
Elżbieta Waleria Wojciechowska
Kierownik Działu Ekonomiczno-Księgowego Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
Różnorodność i specyfika działalności organizacji pozarządowych powoduje, że informacje pomocowe z zakresu finansów dla trzeciego sektora są potrzebą bardzo skonkretyzowaną i bardzo często nieosiągalną. Jak to mówią „diabeł tkwi w szczegółach” a właśnie określenie tych szczegółów na pewnych etapach pracy księgowego jest czasami niezmiernie trudne. Z drugiej strony zasadny ogólne, które powinny być powszechnie obowiązujące są różnorodnie interpretowane przez księgowych, dlatego praktyczne przełożenie wykładni prawa jest również kwestią bardzo istotną i niezbędną. Praktyczna wiedza przekazywana przez portal NGO oraz publikację Finanse i prawo w NGO, już przy pierwszym zetknięciu okazuje się dobrem niezwykle pożądanym”.
Monika Kania
księgowa stowarzyszenia
Bardzo fachowo , prostym językiem , wyczerpująco napisane artykuły Podoba mi się też, że można wam zadać pytanie
Lidia Łysakowska
Główna księgowa fundacji
Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie. Wykładowca w sposób jasny i zrozumiały przekazał informacje. Na zadawane pytania odpowiedział bardzo zrozumiale
Ewa T.
Przydatne, konstruktywne, wzbogacające wiedzę z przedmiotowego zakresu
Mariusz P.
Bardzo efektywne, prowadzone zgodnie z zaproponowaną tematyką, według moich oczekiwań
Danuta P.
Wysoki poziom merytoryczny, dużo wiadomości. Przystępnie pokazane nowe przepisy dotyczące umów terminowych
Mirosława D.
Rewelacyjne przygotowanie wykładowcy do szkolenia, dzięki swobodnemu podejściu szkolenie jest łatwe do przyswojenia
Karina M.
Bardzo przydatne
Katarzyna Potęcka-Szymczak
Przygotowane merytorycznie, zgodnie z oczekiwaniami
Marzena Raczkowska
Szkolenie było bardzo interesujące i dana wiedza bardzo mi się przyda
Mariusz Filipek
Swoją przygodę z WiP-em rozpoczęłam ponad trzy lata temu na stanowisku menedżera produktu. Trafiłam tu jako osoba posiadająca pewne doświadczenie na rynku wydawniczym. Szybko okazało się jednak, że firma posiada swoją specyfikę i muszę się sporo nauczyć. Ponad pół roku temu powierzono mi funkcję kierownika grupy tematycznej. Pojawiło się wiele nowych wyzwań, z którymi zmagam się każdego dnia. Co wyróżnia tę firmę na tle innych? Z perspektywy czasu mogę śmiało stwierdzić, że otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań, możliwość rozwoju kompetencji i życzliwość ludzi, z którymi dane mi jest pracować. I lokalizacja … przepiękna i zielona Saska Kępa – tu zapomina się, o wielkomiejskim zamieszaniu :)
Hania
Dział wydawniczy
Zaczynałam niedługo po studiach i nie wiadomo kiedy minęło 12 lat w WiP’ie. Rozpoczęłam pracę jako redaktor. Szczerze ją polubiłam i tak już miało pozostać. Mijały kolejne lata. Prowadziłam już „enty” tytuł, tworzyłam nowe koncepcje, trochę też pochłonęły mnie nowe obowiązki jako matki. Przy okazji kolejnych zmian w firmie otrzymałam propozycję zmiany stanowiska na menedżera produktu. Nowe obowiązki były liczne, ale ciekawe. Każdego dnia przez blisko rok zastanawiałam się, dlaczego podjęłam taką decyzję. Chciałam iść do przodu, jako redaktor potrafiłam wiele, ale jako menedżer produktu czułam się nikim. Wszyscy wiedzieli więcej, robili lepiej. Gdzie podział się mój autorytet? Nie czułam się ekspertem i było mi z tym źle. Teraz po przeszło dwóch latach już bym nie chciała wracać do poprzedniego stanowiska. To praca z ludźmi, wspólny „pot i łzy”, ale też wspólne sukcesy. Czasami brakuje mi bycia twórcą publikacji, ale też wiem, że zawsze mogę „coś” napisać. Trzeba w życiu coś zmieniać i iść do przodu. Ja poszłam i to był właściwy kierunek. Podoba mi się to, co robię, ale też mam świadomość, że bez moich redaktorów i wsparcia innych PM nie byłoby to takie proste.
Marta
Dział Wydawniczy